Top latest Five webmehr.com Urban news

Wiki Article

بر این اساس، علاوه بر مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای علنی تعدادی از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی، برخی مسئولان غیرمرتبط نیز وارد این موضوع می‌شود.

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

اگر علاقه مند هستید تا اطلاعاتی در مورد طراحی سایت وکالت بدست آورید، به شما توصیه می شود که این مقاله را مطالعه کنید.

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

نماينده بيرجند تاكيد كرد: بايد مراقب باشيم كه سايت ها و روزنامه ها وارد وادي اهانت به بيت امام نشوند چراكه ما مديون هستيم.

یادگار امام سپس با حضور در منزل جواد امام از وی دیدن کرد.

Google heeft een systeem voor de melding van onveilige, gevaarlijke en misleidende pagina’s voor uw navigatie, als de Web site %s is opgenomen in deze lijst houdt in dat deze Internet site zeer onveilig voor navigatie is en volledig onverstandig om te bladeren kopen of om het even wat te doen is in de.

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

De enige titel is een gegevens en heeft geen invloed op de score van de beveiliging van deze website.

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

    مسیر خرید کالا ساده طراحی شده باشد که کاربر دچار سردرگمی نشود.

در این هنگام نبوی از مجید مجیدی دعوت كرد كه پشت تربیون قرار بگیرد . او كه تقریبا بعد از شروع برنامه به جمع پیوسته بود ابتدا اعلام كرد تبركا اینجا آمده و در عرصه دفاع مقدس فعالیتی نداشته است وسپس درحالی كه لحن آرام اما غمگینی داشت مطالبی را بدین مضمون گفت :

Report this wiki page